Verkkokauppa toimii normaalisti, myymäläasiointiin muutoksia koronaviruksen vuoksi

Päivitetty 22.3.2020 tarkemmalla ohjeistuksella.

Koronaviruksen (COVID-19) aiheuttamista poikkeuksellisista olosuhteista huolimatta Autonhoitokaupan verkkokaupan toiminta jatkuu normaalisti. Matkahuollon ja Postin pakettien liikkumisessa ei toistaiseksi ole ollut ongelmia eikä viivettä. Myös tavaran liikkuminen valmistajilta meille päin on sujunut normaalisti.

Huolehdimme toiminnassamme entistäkin tarkemmin hyvästä käsi- ja yleishygieniasta, joten verkkokaupasta ostaminen on edelleen turvallista.

Myös Autonhoitopaikka on käytössä normaalisti eli pesuja ja muita autonhoitopuuhia voi tulla tekemään niin kuin ennenkin. Otamme tilaan kuitenkin vain yhden asiakkaan/auton kerrallaan.

Sekä asiakkaidemme että oman toimintakykymme turvaamiseksi haluamme kuitenkin minimoida ihmisten väliset lähikontaktit toistaiseksi. Tuotteita voi edelleen noutaa paikan päältä Laitilasta, mutta noudot järjestetään tiistaista 17.3.2020 alkaen ilman fyysistä tapaamista.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että laitamme etukäteen maksetut tilaukset noudettaviksi pesuhallistamme Autonhoitopaikasta. Pesuhalli sijaitsee varastomyymälämme vieressä. Pesuhallissa asioidaan ovikoodin avulla ja noutopiste on käytettävissä ympäri vuorokauden. Noutotilausten yksityiskohdista, noutoajankohdasta, maksutavasta jne. sovitaan jokaisen asiakkaan kanssa erikseen.

Noutotilauksen tekeminen

Jos tilattavien tuotteiden osalta kaikki on selvää ja paikkakin jo ennestään tuttu, toimi näin:

1) Tee ja maksa tilaus verkkokaupassa normaalisti. Valitse toimitustavaksi "Nouto Laitilasta".

2) Kerro meille, milloin haluaisit tulla noutamaan tilauksesi. Tämän voi tehdä esim.

  • kirjoittamalla viestin ostoskorisivun alaosassa olevaan Erityistoiveet-kenttään
  • sähköpostitse osoitteeseen info@autonhoitokauppa.fi
  • tekstiviestillä, WhatsAppilla tai soittamalla numeroon 044 585 4557 / Janne

3) Odota, että saat meiltä soiton tai viestin siitä, että tilaus on noutovalmiina. Saat samalla ovikoodin ja yksityiskohtaiset toimintaohjeet noutopisteellä asioimiseen.

Myymäläasioinnin korvaaminen

Jos olit aikonut tulla paikan päälle rupattelemaan ja tekemään tuotevalintoja, korvaamme kasvotusten annettavan neuvonnan ja tuoteopastuksen henkilökohtaisella etäneuvonnalla joko sähköpostitse info@autonhoitokauppa.fi tai soittamalla/tekstiviesteillä/WhatsAppilla numerossa 044 585 4557 / Janne.

Voimme tehdä tilauksen puhelun tai viestinnän aikana niin pitkälle valmiiksi, että sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin käydä maksamassa tilaus Paytrailin sivuilla valmiin maksulinkin kautta. Käytettävissä ovat samat maksutavat kuin verkkokaupassakin eli verkkopankit, maksukortit, Mobile Pay ja lasku-/osamaksupalvelut Jousto ja Collector.

Maksaminen käteisellä tai kortilla tilausta noudettaessa ei ole mahdollista poikkeusolojen aikana.

Noutoasioinnin poikkeusjärjestely on voimassa toistaiseksi. Seuraamme tilanteen kehittymistä ja ilmoitamme mahdollisista muutoksista verkkosivuillamme.